قوانین

سلام

به مالت مارکت خوش آمدید

لازم به ذکر است که ورود و هر گونه فعالیت شما و یا هر یک از کاربران ( مشتری ، فروشنده ) در هر یک از سرویس های مالت مارکت اعم از ( وبسایت ، اپلیکیشن مشتریان ، اپلیکیشن فروشندگان ، کانال های ارتباطی و تمامی سرویس های زیر مجموعه مالت مارکت ) مبنی بر موافقت شما با قوانین و شرایط ذکر شده  می باشد .

از شما خواهشمندیم که شرایط و مفاد توافقنامه زیر را با دقت مطالعه فرمایید بلکه تایید شرایط توافق نامه ذیل به منزله موافقت شما با قوانین و شرایط توافق نامه می باشد  .

تعاریف :

مشتریان یعنی : خریداران – مشتری – کاربران پلتفرم مشتری

فروشندگان یعنی : مغازه داران – فروشنده – کاربران پلتفرم فروشنده

مالت مارکت یعنی : شبکه فروشگاهی مالت مارکت و اپلیکیشن مالت مارکت

 مشتریان

1- مشتریان می بایست برای ثبت نام در مالت مارکت ( نام، نام خانوادگی  و شماره همراه ) خود ، آدرس پستی خود را نیز در اپلیکیشن مالت مارکت ثبت نمایند .

2- برای استفاده از خدمات مالت مارکت لازم است که هر کاربر اعم از مشتری یا فروشنده یک حساب کاربری در اپلیکیشن بسازد . تنها اشخاصی که بیش از ۱۸ سال سن دارند و واجد اهلیت قانونی هستند می‌توانند اقدام به ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن نمایند .

3 -مالت مارکت تمامی اطلاعات هر سفارش را به عنوان فاکتور مجازی فروش به شکل خودکار ، پس از پرداخت مبلغ و پس از کلیک بر روی دکمه « سفارشم را تحویل گرفتم » در قسمت ( سفارش های قبلی ) اپلیکیشن مشتری و در منو اپلیکیشن فروشنده ثبت می نماید  لیکن ارسال فاکتور فیزیکی هر سفارش به عهده فروشنده می باشد و مالت مارکت مسئولیتی را عهده دار نیست .

4- ( لازم به ذکر است ، برای مرجوع سفارش ، فاکتور مجازی موجود در اپلیکیشن مالت مارکت قابل استناد بوده و نیازی به فاکتور فیزیکی فروش نیست )

5- مالت مارکت هیچ مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام و یا درصدی از میزان فروش از فروشندگان دریافت نمی کند  پس لازم به ذکر است فروشندگان نمی توانند هیچ مبلغی را به عنوان حق حساب مالت مارکت از مشتریان دریافت کنند .

6- با این حال که مالت مارکت امکان انتخاب نحوه پرداخت مبلغ سفارش را به سه شیوه ( نقدی ، کارت به کارت و کارت خوان ) برای مشترییان و فروشندگان در نظر گرفته است اما مسئولیت ارسال کالا و تحویل آن از سوی مشتری و نحوه پرداخت سفارش به عهده فروشنده و مشتری بوده و مالت مارکت تنها به عنوان واسط بوده و هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت مبالغ ندارد . 

7- پس از 3 دقیقه انتظار برای دریافت لیست پیشنهادی فروشندگان و درصورتی که فروشنده و یا فروشندگانی لیست پیشنهادی خود را ارسال نمودند . مشتری تا 2 دقیقه پس از دریافت پیشنهاد فروشنده وقت دارد تا یکی از فروشندگان را انتخاب نموده و سفارش خود را تکمیل کند و یا از ادامه سفارش انصراف داده و دکمه لغو سفارش را کلیک کند .

( همچنین تا زمان تکمیل و ثبت سفارش ، مشتریان در هر صورتی که تمایل به عدم ادامه پروسه سفارش را داشتند، می بایستی با کلیک بر روی دکمه لغو سفارش ، از پروسه ثبت سفارش خارج شوند در غیر اینصورت مالت مارکت سفارش شما را در طی پروسه سفارش دانسته و مسئولیت این امر با فروشنده می باشد  )

فروشندگان

8- مالت مارکت هیچ مبلغی به عنوان هزینه ثبت نام و یا درصدی از میزان فروش از فروشندگان دریافت نمی کند و فعالیت در مالت مارکت به شکل کاملا رایگان می باشد .

9- پس از هر خرید ، مبلغ سفارش در  کیف پول فروشنده که در بخش منوی اپلیکیشن فروشنده می باشد ، اضافه می گردد و میزان فروش کل وی به او نمایش داده می شود .

10-  فروشندگان و مالت مارکت هیچ گونه تبادل مالی مابین یکدیگر ندارند .

11- درصورت مرجوع شدن سفارش مسئولیت باز پس گیری مبلغ سفارش به عهده مشتری می باشد .

12- هرگونه خسارت از طرف کاربران مشتری و فروشنده به همدیگر ، مسئولیتی متوجه شبکه فروشگاهی مالت مارکت نخواهد کرد . لکن هر یک از کاربران متخلف موظف به جبران خسارت در قبال یکدیگرند و شبکه فروشگاهی همکاری لازم را خواهد نمود .

13- فروشندگان کاملا آزاد می باشند تا نسبت به شرایط خود ، به درخواست هر مشتری پاسخ داده و یا آنرا نادیده بگیرند ؛ مشخصه هر سفارش مانند ( قیمت سفارشات ، مدت زمان ارسال و هزینه ارسال )  به عهده فروشنده است . (در این مورد مسئولیتی شامل حال مالت مارکت نمی باشد ) لکن پس از تایید فروشنده موظف است که سفارش را سالم و بدون هیچ گونه ایراد و مطابق با شرایط اعلامی به دست مشتری برساند .

14- مالت مارکت زمان دریافت و یا عدم دریافت هر سفارش  را  ، بر اساس  تایید مشتری  با کلیک  بر روی دکمه سفارشم را تحویل گرفتم شناسایی می کند و مسئولیت کلیک و یا عدم کلیک بر روی دکمه سفارشم را تحویل گرفتم به عهده کاربران مشتری و فروشنده می باشد و مالت مارکت مسئولیتی را عهده دار نمی باشد .

15- در شرایطی که امتیاز یک فروشگاه از 3 کمتر شود و انتقادات و دفعات مرجوع های وی افزایش یابد ، مالت مارکت با اخطار و مذاکره با فروشگاه مربوطه برای رفع مشکل فروشگاه اقدام می کند و در شرایطی که فروشگاه مربوط اقدام به رفع مشکل ننماید و یا امتیاز فروشگاه از 2.5 کمتر شود ، مالت مارکت می تواند اقدام به حذف اکانت فروشگاه بنماید .

16- توضیح اینکه مالت مارکت در هر شرایطی می تواند نصبت به حذف اکانت هر یک از کاربران اپلیکیشن های فروشنده و مشتری اقدام نماید .

17- فروشنده می تواند در هر زمانی برای حذف اکانت خود در مالت مارکت اقدام نماید ، تنها لازم به ذکر است فروشنده می بایستی برای اقدام برای حذف اکانت خویش با پشتیبانی مالت مارکت تماس گرفته و درخواست خود را به مالت مارکت اطلاع دهد و پس از تایید مالت مارکت ، در صورت عدم تماس با پشتیبانی و عدم اطلاع به مالت مارکت ، تمامی عواقب این امر به عهده فروشنده می باشد .

18- تمامی تبادلات مالی فروشندگان و مشتریان به عهده خود کاربران بوده و مالت مارکت مسئولیتی در قبال این موضوع ندارد

19- فروشندگان برای فعالیت در مالت مارکت موظف می باشند ، تمامی اطلاعات درخواستی از طرف مالت مارکت را بر اساس  مشخصات صاحب کسب و کار ( شخصی که پروانه کسب به نام وی صادر شده باشد ) ثبت نمایند .

20- تنها فروشندگانی که دارای پروانه کسب  می باشند ، می توانند در مالت مارکت فعالیت کنند .

21- مالت مارکت تمام تلاش خود را می کند تا هرگونه چالش و مشکل مابین فروشندگان و مشتریان را حل کند اما به دلیل آنکه تنها پلی ارتباطی میان فروشندگان و مشتریان می باشد ، هیچ گونه مسئولیت قانونی را عهده دار نمی باشد .

22- تمام اطلاعات دریافتی از فروشندگان به غیر از تصویر پروانه کسب در اپلیکیشن مشتریان ، برای کاربران مشتری نمایش داده می شود .

23- مالت مارکت تابع قوانین و مقررات کشور ایران بوده و درج هرگونه موارد غیر اخلاقی و مغایر با هنجارهای اجتماعی و قانونی موجب حذف حساب کاربر مورد نظر خواهد شد .

24- مالت مارکت مجاز است هرگونه پیام یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما می باشد را حذف نماید .

25- نشان تجاری مالت مارکت تحت پوشش قانون کپی رایت می باشد و هر گونه کپی برداری و سوء استفاده پیگرد قانونی خواهد داشت .

26- تمامی متن‌ ها ، طرح‌ های گرافیکی و کد های به کار گرفته شده در مالت مارکت متعلق به مالت مارکت می باشد و هرگونه کپی برداری، نشر، نمایش ، بازسازی و انتقال آن به هر نحوی ممنوع بوده و پیگرد قانونی در پی خواهد داشت .

27- مالت مارکت تمام تلاش خود را به کار می برد، با بهترین و معتبرترین مغازه ها همکاری کند . اما مالت مارکت تنها نماینده‌ای برای برقراری ارتباط  موثر میان مشتریان و فروشندگان ( مغازه داران ) می باشد . مالت مارکت مسئولیتی در قبال کیفیت  و نحوه ارسال سفارش‌ ها توسط فروشندگان به غیر از موارد ذکر شده در بخش شرایط مرجوع این توافق نامه را عهده‌دار نیست .

28- مالت مارکت هیچ گونه دخالتی در قبال مبالغ رد و بدل شده مابین مشتریان و فروشندگان را ندارد و شبکه فروشگاهی مالت مارکت مسئولیتی را نمی پزیرد .

29- هیچ یک از کاربران حق استفاده از ربات و نرم‌افزار های مرتبط یا واسط را برای استفاده از اپلیکیشن اعم از احراز هویت، تکمیل اطلاعات، ارسال درخواست و غیره ندارند .

30- کاربران می‌پذیرند کلیه اطلاعات درخواستی اپلیکیشن را مطابق با واقعیت، صحیح و به‌‌روز وارد کنند و شخص کاربر مسئول  صحت و به‌ روز بودن اطلاعات است . در صورت اثبات خلاف این موضوع، مالت مارکت هیچ گونه مسئولیتی در مورد خسارات و مشکلات ناشی از عدم اعتبار اطلاعات اعلامی بر عهده نخواهد داشت .

31- هر شخص می‌تواند یک حساب کاربری به عنوان کاربر مشتری یا فروشنده داشته باشد . در صورتی که مالت مارکت اطلاع یابد که به نام یک شخص حساب‌ های کاربری متعدد وجود دارد ، مجاز خواهد بود نسبت به قطع خدمات و غیرفعال کردن حساب‌ های کاربری وی اقدام کند .

مرجوع کالا ( سفارشات )

32- تنها راه مرجوع سفارش ، تماس با پشتیبانی مالت مارکت به شماره 021-65243689 و یا تماس با شماره تماس فروشنده مورد نظر می باشد .

33- مشتریان  تا 24 ساعت پس از کلیک بر روی دکمه سفارشم را تحویل گرفتم ،  می توانند برای اعلام درخواست مرجوع کالای فروشنده با تماس با پشتیبانی مالت مارکت اقدام نمایند ولی پس از گذشت مدت زمان 24 ساعت ، فروشنده مسئولیتی در خصوص مرجوع سفارش عهده دار نمی باشد .

34- مالت مارکت تمام تلاش خود را به کار می برد، با بهترین و معتبرترین فروشگاه ها همکاری کند . اما مالت مارکت تنها نماینده‌ای برای برقراری ارتباط  موثر میان مشتریان و فروشندگان ( مغازه داران ) می باشد . مالت مارکت مسئولیتی در قبال مرجوع سفارشات توسط را عهده‌ دار نیست اما درصورتی که درخواست مرجوع مشتری تحت شرایط زیر باشد ، می تواند نماینده مشتری در خصوص مرجوع سفارش وی باشد :

1/34- کالا های ارسالی فروشنده  با سفارش کاربر تطابق نداشته باشد . ( ارسال اشتباه و یا عدم ارسال هر یک از اجناس سفارش )

2/34- توضیح اینکه تطابق سفارش با کالا های ارسالی تنها نسبت به توضیحات موجود در هر کالای مربوطه می باشد و تصاویر کالا ها تنها به عنوان پیش فرض می باشند و ملاکی بر عدم تطابق کالا ارسالی با سفارش درخواستی مشتریان نمی باشد )

3/34- در صورتی که مشتری ، سفارش خود را با بیش از 15 دقیقه تاخیر نسبت به زمان ارسال اعلامی فروشنده دریافت کند . ( زمان دریافت سفارش بر اساس زمان کلیک بر روی دکمه سفارشم را تحویل گرفتم محاسبه می شود )

35- در صورت عدم ارسال کالا از طرف فروشنده ، مشتری تا 24 ساعت پس از زمان اعلامی ارسال کالا ، می تواند برای اطلاع به مالت مارکت اقدام کند  .

36- در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در خصوص کیفیت و نحوه ارسال کالا ، مالت مارکت تمام تلاش خود را به عمل می آورد تا با گفت و گو با فروشنده مذکور اقدام به حل مشکل مشتریان نموده  و درصورت توافق با  فروشنده مذکور اقدام به مرجوع کالا نماید . ( اما مالت مارکت تنها پلی ارتباطی میان مشتریان و فروشندگان می باشد و مسئولیتی را در خصوص کیفیت و نحوه ارسال کالا از طرفه فروشنده را عهده دار نمی باشد )

37- فروشنده  تا 6 ساعت پس از تایید مرجوع سفارش از طرف مالت مارکت می تواند برای دریافت بسته  سفارش  ارسالی خود اقدام کند و پس از گذشت مدت زمان 6 ساعت ، مسئولیت هرگونه خسارت و صدمه وارد شده به سفارش ، به عهده فروشنده می باشد .

38- مسئولیت باز پس گیری مبلغ سفارش در صورت مرجوع کالا به عهده مشتری می باشد . 

سیاست حفظ حریم خصوصی

39- مالت مارکت ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند . همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، مالت مارکت این حق را دارد و می‌تواند از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات مالت مارکت ، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق‌الذکر به مالت مارکت  اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می‌نمایند .
40- باید تاکید شود که حفظ و نگهداری رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی ، کاربران نباید آن اطلاعات را برای شخص دیگری فاش کنند .
41- مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق ‌الذکر توسط کاربر باشد، با خود کاربر بوده و کاربر حق هر گونه ادعا علیه مالت مارکت را از خود سلب می‌کند .

42- ما در مالت مارکت هویت شخصی کاربران را محرمانه می‌شماریم و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کنیم ، مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه ( دادگاه صالحه ) یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد . در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برعهده مالت مارکت وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت و اپلیکیشن های مالت مارکت ضمنا حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند .
43- همچنین بدین وسیله به اطلاع کاربران رسانده می‌شود که مالت مارکت همانند سایر سرویس های اینترنتی مشابه از جمع‌ آوری آی پی ها و کوکی‌ ها استفاده می ‌کند ، اما پروتکل ، سرور و لایه‌ های امنیتی شبکه فروشگاهی مالت مارکت و روش‌ های مناسب مدیریت داده‌ ها حداکثر تلاش را به عمل می ‌آورد که اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی ‌های غیرقانونی جلوگیری کند. طبیعتاً مسئولیت هرگونه سوء استفاده ، به شخص یا اشخاص متخلّف مربوط بوده و مالت مارکت حق اعتراض و پیگیری را از طریق قانونی بنابر صلاحدید خود محفوظ می‌دارد .

ممکن است در هر زمانی ، این قوانین تغییر کرده  و یا اصلاح شوند . به همین دلیل کلیه اصلاحات و یا موارد تغییر یافته، از زمان تاریخ انتشار خود لازم الاجرا می باشند .
مالت مارکت برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار می‌گیرد و امیدوار است که تجربه خرید و فروش امن، راحت و خوشایند را برای همه کاربران فراهم کند .


در صورت وجود هرگونه سوال از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس حاصل فرمایید .

 

راه های ارتباطی با مالت مارکت :

وب سایت : https://maltmarket.ir/ 

اینستاگرام : https://www.instagram.com/maltmarket/ 

 تلگرام : https://t.me/maltmarket 

آپارات : https://www.aparat.com/Maltmarket

ایمیل : http://info@maltmarket.ir/ 

پشتیبانی : 021.65243689   

شبکه فروشگاهی مالت مارکت